onsdag 23 oktober 2013

Mijailo Mijailovic - Anna Lindh - Mind Control Murder?


The Murder of Anna Lindh - A Mind Control Murder?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Project_MKUltra
http://www.examiner.com/article/are-children-being-tortured-cia-mind-control-experiments
Google - Mind Control Murder


Förhör med Mijailovic, Mijailo; 2004-01-06 16:10 diarienr: 0201-K233390-03

M= Mijailo
Å= Polis
M : och sen kollar jag runt va, och sen ser jag henne vid Filippa K va.
Å : Är hon inne i affären eller är hon utanför då?
M : Ja, jag tror hon var inne i affären.
Å : Jaha, men du har inte sett henne tidigare på dagen?
M : Nej, nej absolut inte.
Å : Vad kände du då när du såg henne, var det då du fick den här rösten, eller?
M : Ja jag fick rösterna och sen jag gick fram då, jag förstod inte riktigt vad det var som hade
hänt mig, jag har inget minne av just den händelsen, i detaljerna.
Å : Nej.
M : Men jag sprang panikartat och sådär.
Å : Var det när du kände igen henne som du fick den här rösten eller?
M : Nej, jag fick rösten när jag såg henne.
Å : När du såg henne.
F : Minns du om du sa någonting under ….?
M : Nej, nej jag minns inte om jag sa någonting..
Å : När du har tittat på den här NK filmen, då har vi kunnat konstaterat att du är upp i plan

Förhör med Mijailovic, Irena; 2003-09-24 11:15 diarienr: 0201-K233390-03

I= Irena Mijailovic
FHL= Polis Håkan Ström
FHL: Din bror brukar han ha kniv?
I: Nää. Han bär inte kniv.
FHL: Varför skulle han då stjäla en kniv den här dagen?
I: För att han hade ju kniv med sig, han tog hans…därför stal han kniven från
affären, han hade ingen kniv med sig. Men han var tvungen att döda henne.
FHL: Varför var han tvungen att döda henne?
I: Jag vet inte.

I= Irena Mijailovic
BFHL= Polis Agneta Westorp
BFHL: Sedan sade du att han hade kastat kläder, han har ju bränt sina byxor berättade
du om?
I: Mmm.
BFHL: Tillsammans med hans mamma?
I: Mmm.
BFHL: Har han talat om något mer för dig om han kastat några andra kläder?
I: Nej bara tröja….gröna byxor bara, bara byxorna brände han upp, gröna byxor
hade han, militärbyxor.
BFHL: Han kastade ingenting inne i stan, i Stockholm?
I: Nää, nää, nää.
BFHL: Det har han inte berättat om?
I: Nää.
BFHL: Nej. Den här Ebbe arbetskamraten?
I: Mmm.
BFHL: Vet du något mer om vad han heter? Heter han, kallas han Ebbe?
I: Han heter….ja Ebbe(skrattar)
FHL: Då gör vi ett avbrott i förhöret kl. 12.00.

I: Han var rädd. Han sade men ja det….telefonen ringer väldigt ofta men jag
tycker inte om någon…..det är någon som ringer och inte vill svara. Vet inte
dom mobbar mig. Det är någon som ringer väldigt ofta.
FHL: Men om vi nu talar om din bror, kommer du ihåg någonting hur han var klädd
när han kom hem eller vad han sade när han kom hem?
I: Jag vet inte...

FHL: Har han sagt något mer om varför han skulle ha dödat Anna Lindh?
I: Jag vet inte han kom bara vad det…..men det var telefonen som ringer väldigt
ofta hos mig, jag tycker inte om telefonen när dom ringer.
FHL: Men skulle telefonen vara någon orsak till att han skulle ha dödat Anna Lindh
då, eller är du (avbrytes)
I: Jo dom det är någon som ringer och stör, jag vet inte vem.
FHL: Jaha. Har din bror talat någonting om Anna Lindh innan det här.
I: Nää, nää….han dödade för det var bidragande orsak han dödade, det är
telefonen som ringer och det blev så.

Sannolikt blev Mijailo uppmanad av ? att ta sig till NK när Anna Lindh var på väg dit... 


Sirhan Sirhan, "Jag blev hypnotiserad att mörda John Kennedy"

Sirhan Sirhan (69) blev nyligen förflyttad till fängelse i San Diego där han avtjänar livstidsdom för mordet på John Kennedy.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sirhan_Sirhan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar