måndag 23 september 2013

Mejl till Corruptio från orolig medborgare ang. den psykiskt sjuke polisen Mattias Karlsson (Landskrona)



Från:Xxxx (xxxxxxxxx@hotmail.com)
Skickat:den 23 september 2013
Till:corruptio1@hotmail.com (corruptio1@hotmail.com)

Hejsan Kungen!

Det är som så att jag och mina vänner som bor i Landskrona blir ständigt trakasserade av polisen här.  Vet även att många andra som blir det. Så skrev en liten text om honom nu i förrigår det var samma dag då vi blev gripna av polis Mattias Karlsson och tre av hans kollegor o vi var heeelt oskyldiga men ändå behandlar dem oss som smuts, läs hjälp sprid och gör det du är bäst på, avslöja samhällets avskumm! 
Tack för de du gör du är verkligen kung!
.
Där finns en man vid namn Mattias Karlsson med lagen vid sin sida och sina korrupta kollegor, som tillsammans hotar,slår och våldtar oskyldiga människor som helt enligt lag inte vill tala innan advokat anlänt till platsen eller uppge sina vänners namn. Det finns många historier om denna mannen och hans sjuka kollegor och det lär inte bli dem sista, för jag har själv för inte allt så länge sedan blivit hotad, slagen med batong och psykiskt nedbruten av just denna "lugna,trevliga gris". 

Det gick till såhär att jag blev förd bakom polisbilen och dem förklara först att dem visste att jag var oskyldig, Men när jag enligt lag inte ville uppge några av mina vänner så kom den verkliga Mattias Karlsson fram. 
Jag citerar ordagrant vad Mattias Karlsson sa till mig: "Vet du hur man förlorar två framtänder?"
Jag svarar: "Vad snackar du om? 
Han svara: "ja, vet du det? eller ska jag visa?"
Jag säger åter igen "vad pratar du om jag är oskyldig vad har jag gjort?" 
Han blir då ännu argare och slår mig med batongen på mitt knä så jag knappt kunde gå sen vände han mig om och satte sitt knä mot mitt knäveck och slängde ner mig i marken med huvudet först och jag citerar åter igen vad han sa när jag la på marken.
"Såhär går det om man ej talar sanning för mig."

Det som var mest skrämmande var att han tre minuter innan hade tagit in mig i bilen och helt lugnt och jätte trevligt och stilla hållt ett förhör då jag sa till han att jag va glad som fick just han, då den andra polisen var helt galen och slängde in min kompis i bildörren. Men då små log han bara och sa i dem lugnaste vatten simmar dem farligaste fiskarna.

Jag tycker det är så sjukt att vi i Sverige som har det så bra ställt får vara med om sådana saker, tänk då efter hur det är i andra länder och hur myndigheterna beter sig där?. Blir vi alla lika inhumana när vi skolas in i en sammansvetsad grupp av maktgalna människor?. För att sådant inte ska ske måste vi fan säga ifrån börja kasta sten,sluta vara den fega svensken och för en gång skull stå upp för vad som är rätt!

SNÄLLA SPRID DENNA TEXT OM NI VILL ATT ERA BARN SKA VÄXA UPP I EN VÄRLD VAR MYNDIGHETER INTE UTNYTTJAR,VÅLDTAR,SLÅR,HOTAR OCH GER SIG PÅ VÅRA BARN!

http://corruptiosweden.blogspot.se/2012/06/polis-mattias-karlsson-polisen-som-blev.html


Polisen Mattias Karlsson - Husblatte med stora... by dm_51ec0cf5da8cb



Klicka på länken nedan och läs om ett annat fall där grovt kriminella Landskrona-poliser misshandlar ungdomar 

http://corruptiosweden.blogspot.se/2012/06/helsingborgs-poliser-misshandlade-tva.html

1 kommentar:

  1. LÄGGER UT EN MKT BRA TEXT SOM EN INTELLIGENT PERSON SKRIVIT PÅ NÄTET (TESKEDS GUMMAN)

    Polisen är till bristningsgränsen fylld av sadister, psykopater och andra perversa individer. Samma typ av psykopater och sadister kan man med lätthet finna i Sveriges Riksdag och i regeringen. Samma sak inom massmedia, psykopater och gravt emotionellt störda individer sitter på tidningsredaktioner och TV bolag och sprider destruktivitet och negativitet för att skapa kaos, oro och rädsla i samhället och bland folket.

    /Teskeds gumman

    SvaraRadera