torsdag 24 april 2014

Kriminella poliser begår 100tals brott varje år mot personer med "stora muskler" - JO slår fast att polisen begår brott mot mänskliga rättigheter

Yrkesbrottslingar vid polisen begår hundratals brott mot personer med stora muskler varje år för att säkra sina jobb

Polismyndigheten har stora problem med steroidmissbruk inom organisationen men väljer att nonchalera egen brottslighet och skydda kriminella kollegor. Att spana efter pedofiler tycker Sveriges poliser inte om. Antagligen för att var tredje pedofil i landet är polis. Svenska poliser består utav fega sadister som sökt sig till polisskolan pga att deras fascist-DNA skriker efter att begå brott och dem fega missfostren vill inte åka fast. Då är Polismyndigheten rätt plats för dessa inavlade missfoster.

Att kränka personer för deras utseende det gilla missfostren som titulerar sig som poliser. Den större delen av kriminella kvinnor i Sverige är poliser. Dem är inte på Hinseberg utan arbetar vid Polismyndigheten.

Klicka på länken nedan och läs JOs beslut om att polisen inte får störa någon för att denne har stora muskler.

http://www.scribd.com/doc/220158995/JO-13-2258-Beslut-Doping-Polisen-Beg%C3%A5r-Brott

JO-anmälan nedan från den som drabbats utav fega yrkesbrottslingar från pedofil-beskyddande organisationen "Polismyndigheten".



Från:                                J. W.
Skickat:                           den 17 april 2013 16:44
Till:                                  Justitieombudsmannen
Ämne:                             JO-anmälan från J. W. via webbplatsen

Namn: W. J.
Adress: xxxxxxxxxxx
C/O:
Postnr: 22477
Postort: Lund

Telefon: 07xxxxxxxx 
Epost: xxxxxxxx

Anmälan mot
------------------------
Polismyndigheten i Skåne (Lund)

Ev. dokumentref
------------------------


Kort beskrivning av händelsen
------------------------
Den 17/4 2013 ca kl 18.30 var jag på gymmet (Actic Olympen Lund) när två civilklädda poliser (en kvinan och en man) tog kontakt med mig och bad mig att följa med till polisstationen för att lämna urinprov. De ansåg att jag såg misstänkt ut, och jag var anklagad för innehav av dopingpreperat för eget bruk (eller liknande, exakt term minns jag ej). Detta grundades på att "dina kappmuskler ser misstänkta ut". Jag följde med dom frivilligt då jag inte har/hade någon oro för att visa ett positivt svar vid ett test. Jag eskorterades ut från gymmet (genom huvudingången),väl vid deras civila bil tog de min väska och stoppade in i bagageutrymmet, därefter visiterades jag på plats innan jag fick gå in i bilen. Under bilens färd fördes småprat fram och tillbaka om just träning och kosttillskott. Ett exempel på yttrande från poliserna i fråga var, efter att jag blivit tillfrågad om jag använde kosttilskott, "för du vet väl att dom flesta kosttillskott tillverkas i samma maskiner som anabola steroider, på dagen gör dom kosttilsskott och på natten anabola steroider" och att "du vet väl att anabola förstör hjärnan redan efter allra första dosen enligt en svensk forskare" vilket jag ställde mig lite frågande till. Under bilfärdens gång så ringde även min telefon som befann sig i min väska, jag yttrade "oj, det är visst min telefon" varpå jag fick kommentaren "det är bara att glömma det, du får ändå inte prata med någon" (eller liknande i samma andemening). Väl på plats på polistation identifierades jag med hjälp av mitt körkort och min väska genomsöktes. Jag blev sedan inlåst på toaletten för att lämna ett urinprov under uppsyn av en tredje polis. Efter detta lämnats sattes ett förhör igång där de frågade om vilka kosttilsskott jag tar, hur jag ställde mig till anklagelsen, huruvida jag skulle ta ett positivt svar till tingsrätten eller mottaga böter direkt och så vidare. När förhöret var avklarat kördes jag tillbaka till gymmet varpå jag slutförde mitt träningspass. Totalt var jag borta ca 1,5 timme. Dagen efter (17/4 2013) så kontaktade jag polisen (kvinnan) som handhåller mitt ärende, och även var med vid "tillslaget" dagen innan, för att få reda på vad som misstänkliggjort just mig. Hennes svar var exakt detsamma som dagen innan, att "dina kappmuskler var misstänksamma". Anledningen till att jag kontaktade polisen var att jag började ställa mig undrande till deras val av just mig efter att ha läst vad som skall krävas för att misstänkliggöra en person i ett sådant här ärende.

Jag anser att myndigheten/tjänstemannen har agerat felaktigt genom att:
------------------------
Grunden till att misstänkliggöra just mig var långt ifrån objektiv och känns delvis diskriminerande, jag kan i detta fallet inte hjälpa att just min kappmuskler har utvecklats så som dom har. Att jag blev eskorterad ut från gymmet var genant och de kroppsvisiterade mig utanför gymmet på parkeringen. Dessutom så anser jag (efter våra samtal som pågick) att personerna som gjorde den så kallade "objektiva bedömningen på plats" absolut inte innehar den kunskap som skulle behövas för att göra en sådan bedömning korrekt. Detta då jag bland annat fick bokstavera namnen på de allra vanligaste kosttilskotten för att det skulle bli rätt nedskrivet, och vid prat om träning i övrigt så uppfattade jag dom som mycket okunniga. Vid frågor om testet i sig (vad som skulle testas) kunde de inte svara på några frågor alls, det jag frågade beskrev dom som "rena grekiskan". Så mitt huvudsakliga klagomål är just hur urvalet av just mig har gjorts, då inga ytterligare misstankar fanns utan dessa baserades endast på min kappmuskler.

Övrig information
------------------------


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar