måndag 7 juli 2014

Polis Pia Söderberg, 1963-03-20, snattade stringtrosor i affären Catouche i Märsta (2003)


Polis Pia Söderberg snattade stringtrosor i affären Catouche


Polis Pia Söderberg ertappades med att ha gömt ett par damtrosor i sin sons regnjacka. Polisen dömdes mot sitt nekande till böter av tingsrätten i Sollentuna norr om Stockholm.

Polisen Pia Söderberg var sommaren 2003 inne i underklädesaffären Catouche, när polis Söderberg skulle lämna affären hade tjänstemannen lindat in trosorna i jackan, men på väg ut tjöt tjuvlarmet. Polisen ska först ha vägrat komma tillbaka och visa upp regnjackan men återvände till sist för att under protest låta affärsinnehavaren undersöka jackan. Innehavaren fann då trosor för 149 kronor. Polis Pia Söderberg uppgav i förhör att hon lagt ifrån sig jackan och att trosorna måste ha följt med när hon tog upp jackan. Rikspolisstyrelsens ansvarsnämnd har beslutat att polisen får behålla sin anställning vid tjuv och pedofil-organisationen "Polismyndigheten". Hon "riskerar" dock bli omplacerad efter den fällande domen.


Tjuven Pia Söderberg arbetar kvar vid Polismyndigheten där flera tusen yrkesbrottslingar jobbar med att gripa "kriminella".

http://www.scribd.com/doc/232947674/Tjuven-Polis-Pia-Soderberg-Marsta-Stringtrosor-Stamning-Snatteri

http://www.scribd.com/doc/233027200/Polis-Pia-Soderber-Stringtrosor-Tjuv-Polis-Marsta-Polisen-Dom-B3106-03

19880822, för exakt 25 år sedan klev jag nervöst in genom Polishögskolans grindar i Ulriksdal! Har aldrig ångrat mitt val av yrke! Stolt då, stolt idag o stolt imorgon LOL
GillaGilla · · Dela · den 22 augusti 2013 i närheten av Märsta

Pia Söderberg
Hoppas den här hemska människan grips snarast.....
GillaGilla · · Dela · den 3 februari 2013 i närheten av Märsta




Förnamn:     Pia Catharina
Tilltalsnamn:     Pia
Efternamn:     Söderberg
Gatuadress:     Monumentvägen 5 B
Postnummer:     195 32
Postort:     Märsta
Kommun:     Sigtuna
Födelsedatum:     1963-03-20
Född 20/3 1963 i Frösö (Jämtlands län, Jämtland) som Pia Catharina Holmberg.

Modern:
Förnamn:     Sigbritt Charlotta
Efternamn:     Holmberg
Gatuadress:     Albods Väg 10
Postnummer:     193 40
Postort:     Sigtuna
Födelsedatum:     1936-11-01
Född i Härnösand.

Fadern:
Förnamn:     Sten Gustaf
Efternamn:     Holmberg
Gatuadress:     Albods Väg 10
Postnummer:     193 40
Postort:     Sigtuna
Födelsedatum:     1938-06-02
Född i Sollefteå.

Bror:
Förnamn:     Rickard Sten
Tilltalsnamn:     Rickard
Efternamn:     Holmberg
Gatuadress:     Klev 108
Postnummer:     747 91
Postort:     Alunda
Kommun:     Östhammar
Födelsedatum:     1968-03-03

Syster:
Förnamn:     Monica Christina
Tilltalsnamn:     Monica
Efternamn:     Holmberg Östrand
Gatuadress:     Sätunavägen 21 A lgh 1201
Postnummer:     195 46
Postort:     Märsta
Kommun:     Sigtuna
Födelsedatum:     1961-04-16



Medlem: P101

Senast påloggad idag 20 juli 2014

FAKTA

Län: Stockholms län
Kommun: Sigtunakarta
Söker: Man mellan 45-55
Söker efter: Seriöst förhållande

Hej!

Här finns en normal kvinna som söker en normal man, är enkel av mig och gillar ärlighet o "raka puckar" .

Jag bor i en villa i Märsta tillsammans med mina tre stora pojkar som är 17,17 o 20 år.

Jag jobbar som polis i yttre tjänst sedan 26 år o är en "städad person". Det innebär lagligt tänk för dig o arbetsmässigt för mig, skift o oregelbunda tider.....

Den jag letar bör vara längre än mig, jag är 176 lång! Så, det var det hela i smått.....;-)

Måste tillägga att utan foto svarar jag ej!

För att kunna ses bör du bo i Sthlm- eller Uppsalaområdet!

Kramkram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar