onsdag 8 juni 2011

Känd reporter vid SVT ville träffa corruptio-journalist - Polisen stoppade mötet

“Vi läser bloggen…”


För två månader sedan kontaktas corruptio-journalist utav en mycket känd reporter vilken arbetar inom svensk television.

Du ser säkert att vi läser din blogg och vi är intresserade utav att träffas“.

Reportern sade också att han inte ville skriva i mejlet varför han önskade att prata med corruptio-journalisten pga avlyssning från Polismyndigheten och Regeringen. Detta var den sjunde kontakten från svenska reportrar vilka arbetar vid olika tv-kanaler som stoppades utav Sveriges Regering direkt eller via Polismyndigheten.

Corruptio-journalist arbetar inte med ryggradslösa figurer!


From:
ali@fegan.se

To:
corruptio1@hotmail.com

tors, apr 07, 2011 9:48 FM

  C, som du kanske märkt har jag varit inne på din blogg på sistone. Där kan du också se vad jag är intresserad av. Jag har av andra källor fått högintressant information i ämnet - som jag tror skulle intressera dig. Jag tror du har mer info eller åtminstone kan du säkert peka på vart vi kan leta vidare.

Om du har intresse skulle jag gärna träffas - du har naturligtvis fullt källskydd.

Ali 0708379315



1 kommentar:

  1. Org. som rånar dig under hot läser artikeln:

    corruptiosweden.blogspot.se * 2014-11-07 09:21 Sveriges Television AB

    SvaraRadera